OK şi statul, administratorul drumurilor, n-are nicio responsabilitate pentru carnagiul de pe şosele?
Dacă n-ar exista deficitele și datoriile și n-am lua din ceea ce produc alții, probabil c-am muri de foame!
Cu cât ar putea să scadă TVA, dacă n-ar mai schimba primarii bordurile neuzate? Dar impozitul pe salarii?
Atunci când toţi banii se depreciază, în aşa fel încât nu se observă când se compară o monedă cu alta!
De ce nu sunt tratate uniform la achiziţia titlurilor de stat persoanele juridice şi cele fizice? De ce-s discriminate efectele de comerţ şi favorizate cele publice?
Dacă vorbim de necesitatea creșterii veniturilor bugetare, ar trebui să discutăm și de excedent în loc de deficit fiscal
Alertă meteo imediată. Cod galben de furtună în Bucureşti şi în zone din mai multe județe. Iată lista localităților afectate de vânt puternic
Vești bune pentru șoferi. A început returnarea permiselor auto după DrugTest pozitiv infirmat la INML
Măsuri de caniculă. Restricții de circulație pentru camioane pe mai multe sectoare de autostrăzi, drumuri naționale și drumuri expres
Românii au votat pentru finaliștii campaniei „Liga Profesorilor Excepționali”. Peste 250.000 de voturi, înregistrate pe platforma Fundației Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
Impactul atentatului asupra lui Donald Trump și alegerile din SUA, provocarea unei națiuni divizate și drumul spre unitateCiprian Demeter
În plină reconfigurare a politicii UE, securitatea energetică rămâne o prioritate „zero”Daniel Apostol